måndag 13 juli 2009

Veterinär en gråregnig dag!

Vacker vy från Skillingaryd
¤
¤
Idag ska jag kontakta veterinär för Zigges tass/ben. Vet inte vad han har gjort för något men det ser inte ut att bli bättre efter mitt ompysslande i helgen. Han har nu ett bakben som är alldeles naket nästan för jag har klippt bort all päls för att kunna se hur det ser ut.
Verkligen typiskt att han skulle göra sig illa när jag var iväg i en vecka. Förra gången jag var borta en vecka fick han ögoninflammation men då gick L och A till veterinär med honom så allt fixade sig så bra.
¤
¤
Förövrigt så är himlen grå och lite regntung, lite trist men det är som det är. Ska idag skriva ihop en liten info.lapp om min vistelse hos Åsa, måste ju skicka in den så att jag kan få mitt diplom. Är otroligt seg idag, vaknade av att telefonen ringde och jag som ville sova länge!
Så det är väl dags att rycka upp sig och som sagt ringa veterinären.
¤
¤

1 kommentar:

Åsa sa...

Han bli inte bättre i benet stackarn? Hoppas det inte är nåt allvarligt bara...

Jag har börjat knåpa ihop ett "betyg" till dig, jag mailar det när jag är klar!!

Kram på dig å ha en finfin dag!

Åsa