lördag 18 juli 2009

Melodikryss och rallylydnadstävling!

Visst har jag startat dagen som brukligt är på lördag morgon!
Laddad med frukost, kaffe, penna och tidningen med melodikrysset i. Allt som oftast nu för tiden så gör nån av barnen oss sällskap med sina kunskaper om musik. Har blivit nästan som tradition att sitta tillsammans och lösa krysset, kan ju påpeka att det är nog nästan den enda gången vi är flera som äter frukost tillsammans. Alla vaknar och kommer igång vid olika tidpunkter nu för tiden.
¤
Idag ska jag till TjBK på planering inför vår rallylydnadstävling som ska ske nu i höst närmare bestämt 11 oktober. Ska bli spännande att se hur den dagen kommer att bli, förhoppningen är att det ska bli en helt igenom bra och lyckad tävlingsdag på alla sätt. Är ju första gången som nån av oss i rallyn är med och ordnar en tävling.
¤
Med ett snurrigt huvud ska jag nu försöka få till lite info på papper inför mötet och därefter ska jag se om jag kan ta ett litet tänk över mitt förfarande med min framtidsdröm. Tur att man i alla fall kan ha drömmar om framtiden.

Inga kommentarer: