lördag 21 februari 2009

Visst är det mysigt med snö, X och tv!

¤
Lille Nizze i snön.
¤
Idag har det då kommit en hel mängd med snöflingor, så många så det inte går att urskilja några vackra kristaller i kvällsmörkret.Snö och vinter är nog det jag gillar mest. Allra helst om man slipper ut och köra i alla fall. Förr brydde jag mig inte så mycket över att köra bil i vilket väder som helst men det har ändrat sig med åldern. Med ålderns rätt kan man säga.
¤
Har idag hunnit med att lösa Melodikrysset nummer åtta tillsammans med min likasinnade man, varit till Burger King i Spekeröd med min gamla vän Susie, plockat runt i mina skåp och ställt till med oreda (skulle egentligen varit; ställt allt iordning men fick motsatt effekt tyvärr), lekt med datorn, rastat hundar vid ett flertal tillfällen, tittat på delfinalen i Melodifestivalen + lite annat smått och gott.
¤
Helt otroligt vad jag har börjat se på tv. Följt/följer; Körslaget, Let´s Dans, Melodifestivalen och Halv åtta hos dig, tror det är dom som jag har kollat på det senaste, fantastiskt! Fast reklamen har jag svårt för, brukar byta kanal när det kommer.
¤

Inga kommentarer: