torsdag 19 februari 2009

Igår Gbg och idag väntan på telefonsignal!



Igår var jag på tripp till stora staden Gbg för att lyssna på en s.k föreläsning. H körde mig till S-sund så att jag kunde ta bussen därifrån. Är skönt att bara kunna sitta ner och åka ända fram dit man ska. Fast jag åkte en hållplats längre för att gå in på pressbyrån och köpa något ätbart, min mage knorrade så. Blev lagom tidsmässigt att gå tillbaka, kom lagom för att checka in och ta plats i en nästan för liten stol. En stackare som var där fick nästan inte plats med sina knän.

Ja och sen så började då det hela, en lång rad med personer som skulle berätta och informera om lite av varje. Får se om jag lite längre fram i bloggen kan berätta mer om detta. Så efter en hel dag i Gbg så kände jag mig helt slut när jag kom hem i alla fall.

¤

Tyvärr så hänger tröttheten kvar även idag och det är lite jobbigt.

Väntar idag på att telefonen ska göra ljud ifrån sig. Är nu ett måste, lämnade meddelande i tisdags men vad hjälpte det. Har ringt och lämnat ett till idag, får se om det ger nån utdelning. Är ju så in i norden viktigt att allt går rätt till så att det inte kör ihop sig. Livet blir ju kaos då! Antar att det blir jag som får skiten. Ja, ja så blir det nog!

Inga kommentarer: