tisdag 17 februari 2009

Strulande telefoner och böcker som bör läsas!




Ja, nu har jag beställt dessa böcker.
Hade först tänkt att jag skulle låna dem men har kommit fram till att det nog blir lättare att köpa för då kan jag vid behov anteckna i dem.
¤
¤
Det börjar närma sig nu, så det blir till att läsa och begrunda. Ska bli roligt att se om det kan fastna något i min lilla hjärna. Har förhoppning att det inte ska bli kaos där uppe för jag ska även börja jobba, som det ser ut just nu i alla fall.
¤
Som vanligt får tiden utvisa hur det blir. Väntar på att få veta hur arbetsbiten ska bli upplagd, strul med telefoner gör att det troligen inte kan komma igång förrän först nästa vecka. Kan ju vara bra det så att starten inte kommer för plötsligt och inget är bestämt och allt är allmänt rörigt.

Inga kommentarer: