torsdag 12 februari 2009

Sömnen störs av hjärnans tornado-aktivitet!

Visst var det så tänkt, att jag skulle gå och lägga mig!
Men här sitter jag och vet inte riktigt om sömnen kommer att infinna sig. Känner mig halvt om dimmig i hjärnkontoret inför morgondagen. Hjärnan går på högvarv, tankar far runt som i en ökande tornado. Ja, hur ska det bli framöver, troligen det ena eller det andra. Tror inte att jag kan styra vad som sker antingen det är positivt eller negativt för min del.
¤
Dagen som har gått har varit ganska bra. Fika med Tyftarna i S-sund, planerat vår aktivitet nu i vår/sommar. Förhoppningsvis så ska vi koka en del sylt och kränga till sommaren. Kan bli spännande att se vad det kan bli av med det.
¤
Efter syltplanerna har jag varit på Tjbk på medlemsmöte. Där var det lugnt och fint. Sitter kvar i styrelsen i ett år till, då är det nog dags för någon annan hugad person att ta plats, tror jag. Finns säkert nya som vill komma till sin rätt. Bra att få nya friska tag i en klubb.
¤
Jaha, så tryter skrivandet och det är dags att sluta för ikväll!

Inga kommentarer: