onsdag 12 november 2008

Är man söt så är man!

Han är för go vår pluttiga Nizze.
Vad han får utstå mycket av Zols ibland väldigt envetna härjande. När han ligger på en stol och slappar kommer hon med sin pillemariska blick och sliter tag i hans svans med munnen. Ändå är de otroligt söta när de jagar varandra så allt bara flyger omkring.


Idag känns huvudet som om jag nockat en stolpe ett flertal gånger. Alltså de senaste dagarna känns det som om jag är tillbaka i ruta nummer ett, precis som det kändes i juni månad när jag gav upp efter att ha haft huvudvärk konstant det senaste halvåret. Jag skulle vilja ha tillbaka så som jag kände när jag och G var på Kreta. Total avkoppling från allt skulle jag vilja ha i några veckor, bara göra det som känns bra! Ja, det är ju inte lätt att få till det, det vet jag.

Inga kommentarer: