måndag 24 november 2008

Julklappar??

Ja, idag ska jag åka en kort sväng för att se om jag kan få tag i några julklappar. Har tänkt att jag ska handla så många som möjligt snart så att inte allt är kvar strax innan jul. För min egen del kan det ju vara bra att kunna ta det i lugnt tempo. Får väl se hur det avlöper, brukar ju få stopp i hjärnan när det blir för mycket. Ibland har jag programmerat mig med att handla i stillsamt tempo men när det väl gäller så vill jag bara smita hem.
Och vem är det då som är trevlig och lugn när den kommer hem?
Ja, inte är det jag. Oftast så är jag stressad och börjar tjata om allt vad alla andra kunde ha gjort medan jag varit borta. Hm, eller så börjar jag röja runt som en stel och stum mumie. Visste ni detta om mig, mina kära små vänner?
¤
¤
Förresten Lotta
GRATTIS
till ditt nya jobb!
¤
¤
Till er alla
ha
en
bra dag!

1 kommentar: