fredag 7 november 2008

Hundar och den mentala biten.



GRATTIS MAMMA! Idag fyller min mor år













Ja, då var ännu en dag till ända!





Idag har jag försökt att röra runt i min omgivning förhoppningsvis till det bättre. En kort sväng till Kållekärr för att tanka bussen och en snabbträff med Eva (min arbetskamrat).





Ikväll har jag varit på en liten kurs på Tjbk som handlar om mentaltester på hundar, är väldigt intressant tycker jag. Imorgon förmiddag så fortsätter kursen och vi ska vara med på MT på en schäferklubb, tur är att jag inte behöver vara helt på hugget hela tiden utan kan lyssna och se på. Vet ju att jag känner mig totalt färdig efter att ha varit iväg på något som ger en massa olika intryck. Gott är att jag kör ensam och kan masa mig hem efter bästa förmåga efteråt.





Inga kommentarer: