söndag 3 januari 2010

Solen värmen stranden!

Söndag den 3 januari 2010, vad kommer att ske denna dag?
¤
Ja, inte vet jag. Kallt är det ute och givetvis inne också! Undrar om vi nån gång mer ska få en panna som funkar? Kommer att bli en svår vinter på många vis. Är otroligt jobbigt att inte kunna få upp värmen i kroppen på hela dagen. En värmande dusch är inte heller att tänka på, funkar inte pannan blir det inget varmvatten som sagt. Tror det är första gången i mitt liv som jag verkligen längtar till sommaren, solen värmen stranden men helst inte alla de kryp som finns överallt vid den årstiden.
¤
På många sätt hoppas jag att det ska bli bättre på många fronter i år. Vet med mig att jag har skrivit hoppas så många gånger nu att jag har förstått att hoppet nog inte räcker till. Men det sägs att det är hoppet som överger människan sist, så nu har jag bara en liten gnutta hopp kvar.
¤
Hoppet var är du?
Du behövs här och nu!
¤

Inga kommentarer: