måndag 18 januari 2010

Roligt och allvarligt prat om ditt & datt!

Kevin 20100117
gårdagens foto
¤
Igår strosade jag runt vid Sundsby lite granna.
Vilket ger som resultat att bara ett sånt småpromenerande sätter sina spår i min kropp i flera dagar. Ingen rolig känsla, saknar de långa härliga promenaderna som jag gjorde förr.
¤
När jag hade hunden Totte var jag ibland ute i flera timmar över stock och sten. Det är något som jag inte vågar mig på nu för tiden. Får ju så ont i hela kroppen och så är jag skraj för att bli snurrig i huvudet och drutta omkull, mina knän får sig ju ännu mera stryk då!
¤
Men tillbaka till det som jag skrev först om, Sundsby-strospromenad!
Jag träffade K och hunden Ricky som tog promenaden på mitt vis. Därefter så bjöd K mig på gott fika på caféet och därtill blev det mycket både roligt och allvarligt prat om ditt & datt.
¤

2 kommentarer:

Åsa sa...

Lille Kevin är ju för söt! Här snöar det på tvären å blåser iskallt ute, hundarna är inte så intresserade av att va ute, bara några av dom njuter av vädret nu. Att skriva blogg är ganska kul tycker jag, man kan skriva å allt å inget, skoj å allvar, ilska å glädje! Sen kan man va ganska så anonym - om man vill - men det bekommer mig inte så mycket! Jag skriver inte om några grejer som jag inte vill ska komma ut ändå...=)

Nu får du väl ta å blogga lite tycker jag, va ett tag sen!;)

Kram på dig vännen!

Åsa sa...

Hoppas att du läser dina bloggkommentarer...=) För du har ju inte uppdaterat på länge nu!=)

Va roligt att höra att du skulle kunna tänka dig att resa ivä med mig, för jag säger dito!!

Men den dan vet man inte när den kommer...allt hänger på pengar - som vanligt!

Men när ska det ordna sig med pannan då?? Kan ni inte prata med banken? Dom kan väl inte låta er sitta där å frysa häcken av er mitt i kallaste vintern!!

Det är som du säger väldigt osmidigt utan vatten, å även om du har vatten så har du ju bara kallt! Brr! Nu kan man kanske tänka sig hur de som aldrig har vatten har det...*tänker*

Ha en skön helg i all kyla, vi har återigen bistra -19 grader här! Urk!

kram Åsa