onsdag 25 mars 2009

Snart Zol i Stockholm! Blir det regn på Tjörn då?


Till helgen bär det alltså av till Stockholm för mig och Zol. Ska bli roligt att se hur hon tycker om stockholms vimlet. Är nått som jag inte tycker om i alla fall. Längtar redan till måndag när allt kommer tillbaka till sin rätta plats - Tjörn!
Men det ska förhoppningsvis bli en mycket lärorik helg både för Zol och för mig. Att åka tåg och buss med hund å en massa packning blir nått alldeles nytt för mig. Mer lärdom även med det, kanske den nya flugan för mig och hundarna? Återstår att se!
Kan ju tillägga att Tor och hans polare har slagverks verkstad i mitt huvud även idag! Igår kväll kunde jag varit på kalas men stannade hemma för att vårda Tor m.fl. men inte blev dom lugnare för det. Snart lika gott att ge upp totalt!!

Inga kommentarer: