söndag 8 mars 2009

Lägga rabarber på!


Visst kan man vissa stunder få för sig att våren och grönskan är på gång men så dyker snö och slask upp igen. I morse när jag tittade ut var det snö på marken och vinden ven i buskarna utanför huset.
Just nu när jag tittar ut är det bara grått, blött och det blåser fortfarande.
Var meningen att jag skulle varit till Tjbk och titta på lydnadstävling under dagen men det hoppar jag över i detta skitväder. Känner inte för att vara ute en sån här dag och blöta ner mig. Får räcka med bilturen till S-sund som jag gjorde för att hämta A hos en kompis. Skulle hämtat henne i natt men det orkade jag inte så hon fick sova över där hon var.
Resten av dagen ska jag göra så lite som möjligt.
Ska nog lägga rabarber på det sista i godisskålen och sitta och slappa. Vi i familjen käkade middag och spelade spel igår och så blev det lite godis över till mig idag. Får hoppas att jag får ha skålen för mig själv, gäller att vara snabb annars försvinner det nog ner i nån annans mage.

Inga kommentarer: