fredag 2 januari 2009

Frost, frysa, My Dog och värk i benet!



Nu är det frost och det glittrar så vackert i naturen.

Hela dagen har gått i en evig frysnings känsla kommen långt inifrån mitt inre. Känns som om värmen inte riktigt når ända in. Men har ändå tagit mig ut till en fikastund med gänget. Försökte sno åt mig deras värme men det är inte så lätt när det drar och frossan kommer över en. Ja, en del glada skratt fick man ju i alla fall. Tur att det inte var så många som satt på fiket, hade det mest för oss själva, alla andra förstod nog hur kallt och dragit det var där.

Imorgon och några dagar framöver har jag tänkt att ta mig till My Dog i Gbg. Förhoppningsvis finns det många ställen att sitta ner på och vila mitt onda ben. Är mest mitt ben jag oroar mig för, att det inte ska hänga med riktigt på att vandra runt och se på alla goa hundar. Har vid många tillfällen under dygnets 24 timmar så ont i benet så jag skulle kunna dra något gammalt över mig och bara slippa ifrån om det bara gick. Ja, är det inte huvudet som värker så är det nått annat. Tänk om man kunde slippa ifrån allt vad värk heter, skulle ge mycket för att slippa den. Men just värk är man ju inte ensam om här i livet. Så är det nog!

Inga kommentarer: