fredag 9 januari 2009

Att lägga benen under sig!


Idag är det fredag och dagen började med en vurpa.
Ja, konstigt nog så är det inte tillräckligt att halka runt och halvt bryta benen en gång utan jag körde samma variant i morse när jag skulle ut och rasta hundarna. I förrgår kunde jag skylla på en isfläck på asfalten och idag var det p.g.a. det slippriga gegget som blivit när frosten hade gått ur marken.
Så nog händer det alltid något!
Har därför vägrat att rasta hundar och gå ut mer än i yttersta nödfall idag.
¤
¤
Som "plåster på såren" har jag i eftermiddag varit till Stenungsund på ansiktsmassage, otroligt för att vara mig!
Hade lite problem att resa mig upp från massagebänken när det var klart men skam den som ger sig, bara att bita ihop och låtsas som ingenting. Tyvärr lite lättare sagt än gjort, fick lite smått förklara mitt konstiga sätt med att tala om att jag vurpat runt på morgonen. Har känt av att jag även sträckte mig i ryggen under mitt "fria" fall.




Inga kommentarer: