söndag 25 januari 2009

Bulle, körslaget och träff med Susie!


Igår tog jag mig en sväng till Göken och sedan därifrån till Mona som bjöd på bulle och kaffe, gotteligott!
När jag sedan kom hem blev det till att köra en del maskiner tvätt och så klart satte jag mig framför dator. Tror att jag kan ha blivit en aning databeroende. Känns som om jag mer eller mindre måste kolla om det dykt upp något nytt, både här runt och runt om i världen. Glömde faktiskt skriva att jag såg på tv igår kväll också, det var ju dags för "körslaget", jag hejar på team Erik. Hade ju tur också att han gick vidare. Är nog det enda som jag kan tänka mig att se på tv.
¤
¤
Idag är det söndag och jag ska köra lite tvätt idag med, varvar för skojs skull med att elda lite i pannan för att få lite varmvatten och värme i huset. I eftermiddag ska jag träffa min gamla vän Susie, märk väl "gamla", hela 12 dagar äldre än mig. Men hon ser inte ut att vara en dag över 40, haha, antar att du läser detta vid något tillfälle!
¤
¤
Nu går jag ner i min källare, ha det så gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för förtäring och gott sällskap, unga människa! Lika trevligt som alltid att ses!