måndag 31 augusti 2009

Nu rullar det på, tror och hoppas jag!

¤
Efter en röra utan dess like så kanske det finns en ljusning när det gäller skolgång för de av mina barn som börjat ny skola nu i höst.
Att det kan bli så fel med intagningen till gymnasiet?!
Men som sagt så tror jag att det kan ha blivit rätt till slut. Känns lite svårt att lita på att det nu ska fungera till belåtenhet för F men man måste gå vidare.
¤
Att jag i söndags får mig till livs att det skulle vara inbetalt för A på hennes skola som bekräftelse på platsen hade gått mig förbi. Tur att man känner syon på skolan lite, så att vi vågade ringa henne på söndag kväll och höra om A ändå hade platsen och kunde gå till uppropet på måndag. Det kunde blivit kaos men nu ska alla vara på plats, tror jag!
¤
Om allt går som det ska så ska H och jag ta en tripp med husvagnen lite norrut.Närmare bestämt till sköna Värmland. Ska hälsa på lite goa människor i Karlstad trakten. Givetvis får ju allt här hemma rulla på med hundar och ungar först och främst.
¤

Inga kommentarer: