onsdag 6 maj 2009

Zigge & Nizze på tur till grannön!

Dagens väder bjuder på regn, ganska skönt faktiskt. Fast det är inte så roligt att gå ut med hundarna i och för sig. Men ändå är jag just hemkommen efter en tur med de tre upp till hundklubben där de har fått springa av sig lite.
¤
Har tänkt jobba lite med mina hunduppgifter om jag nu kommer till skott. Sen ska jag å G till Varekil på eftermiddagen så att Zigge och Nizze får sina årliga sprutor. På kvällen bär det av till hundklubben för då är det styrelsemöte. Tror att det är sista året jag sitter med för nu har det börjat komma in lite nytt folk i styrelsen så det blir nog till att lämna plats till andra duktiga hundmänniskor istället. Ibland är det bra att få in nytt folk som har nya och bra idéer.
¤
Bör ju även hinna med ett telefonsamtal som är väldigt viktigt. Ska ta det om en liten stund.
¤
Ska även till apoteket och hämta ut lite medicin för min värk, bara till att hoppas att den hjälper. Det måste ju prövas i alla fall.

Inga kommentarer: