torsdag 28 maj 2009

Så söt, så naggande god!

Ja, visst är hon söt! En liten duktig hund som kan mycket!
¤
Idag har dagen bara rullat ifrån mig. Har varit inne mest hela tiden och suttit och skrivit lite om ditt & datt!
För min del är det nog bäst att hålla sig inne så slipper man se att trädgården ser allt annat än välskött ut. Är inte klokt vad jag tycker det ser illa ut men det verkar som det mest är jag som lider av det växande gräset. Kanske därför allergin är så enerverande också!
Lite fix ibland ogräs och en aning med planterade blommor så hade det nog sett bättre ut och mitt sinne hade fått lite mer ro.
¤
Imorgon är det meningen att jag ska på ett möte som kan förändra endel av mitt liv. Om det blir till det bättre eller sämre har jag ingen aning om, det får tiden utvisa.
Så det är bara så att på eftermiddagen imorgon kommer Tor att härja runt i min skalle. Han har tagit det lite lugnt nu idag i alla fall å det får man ju vara nöjd över.
Man ska inte begära för mycket!!

Inga kommentarer: