måndag 26 oktober 2009

Den som lever får se, eller?

Suzz & Zol
¤
Tisdagen närmar sig med stormsteg, klockan har tagit sig förbi tolvslagen och sängen har börjat hägra i mitt sinne!
När dagen gryr så är det dags att ta tag i sånt som man helst vill glömma, sånt som man gärna skulle vilja smita ifrån.
Hm, inte är varje dag så vacker ändå, eller?
¤
Helgen som var drog förbi i en hast, svärmors kalas besökte jag den tid jag orkade sen flydde jag fältet, trist men sant. Kände innan att det finns sånt man gärna skulle vilja slippa men som i vissa fall kräver att man gör det som förväntas. Nu är det bara min egna moder som ska firas innan det blir lite lugnare på den fronten.
Man ska väl inte klaga men ibland så är kraven det enda som finns i sinnet.
¤
Men lyckliga är de stunder som M kommer och jag får njuta av hans sällskap. Tror att det kan bli en mysstund imorgon, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, sägs det i alla fall.
¤

Inga kommentarer: