måndag 6 april 2009

Hm, visst vore det bra!



Visst är det härligt när solen lyser!

Fast allergin kunde jag varit utan nu når våren gör sitt intåg. Verkar som om allergin är lite mer intensiv i år. Svullen i halsen, kli i öronen och halvt om halvt tät i näsan. De tabletter jag tar verkar inte ha nån större effekt, får se om farbror doktorn kan ge mig nått nytt idag. Ska ju ändå till honom angående min Tor-skalle. Har väl inget större hopp om förändring men man ska väl inte ge upp. Sägs ju att hoppet är det sista som överger människan.

¤¤

Tron kan försätta berg! Hm, visst vore det bra. Försöker både hoppas och tro på att jag ska kunna fungera på ett tillfredställande sätt framöver men det är segt när det går så långsamt. Det största problemet är att säga NEJ! Har så lätt för att ta på mig sånt som jag inte behöver bry mig om. Inte lätt att ändra på känns det som.

Ja, ja försöka duger i alla fall!

Inga kommentarer: