torsdag 30 april 2009

Grilla eller inte det är frågan, som jag får ta itu med en annan dag!

Ja, solen lyser ute!
Men, men, inne så är det som det är.
Dagarna rullar framåt å det är ljusare ute på kvällen. Ikväll skulle jag till och med kunnat suttit ute och grillat om jag bara hade haft nått att grilla. Tog mig istället tid att sitta framför datorn och fixa lite med mina s.k. läxor i Mentalkunskap. Håller också igång nästa projekt om sjukdomar, är ju både intressant och lärorikt.
Tyvärr så finns det endel annat som tar på krafterna och det känns inte så bra. Men det finns ju inte så mycket man kan göra åt det i en hast. Det är ju som det är!
Har de senaste dagarna varvat slapphet med att hänga upp en å annan tvätt. Håller vädret i sig så ska jag tvätta lite täcke och annat som kan vara bra att hänga ut på tork. Torken är det ingen fel på i alla fall.

Inga kommentarer: