torsdag 30 oktober 2008

Det finns en stor blandning på vad man kan göra på en dag!


Idag så försökte jag in i det längsta ligga och dra mig med Zigge som en värmande kudde vid fotändan på sängen. Tyvärr så fick jag för mig att jag nog legat väldigt länge men klockan var inte mer än halv nio. Men nu är det ju hur svårt som helst att bara ligga när ögonen väl har öppnat sig så det var bara att stå upp och knata ner för trappen till den dagliga första rastningen av de två godingarna Zigge och Nizze.



Sedan så har jag roat mig med att gå på tutt-tryckning i mammografibussen vid Kållekärr, vilket var snabbt gjort. Efter det "spurtade" jag via Henån (för att lämna in den trasiga datorn) till Torp ( för att hämta en data grej för L) och till sist destinationen Uddevalla och där besök hos morsan och lill syrran. Så det var att slå flera flugor i en smäll!



Ikväll har G och jag handlat till hennes film/myskväll med kompisen imorgon. Har även stoppat i mig en hel del glass fast att jag känner mig så frusen, men man får väl offra sig! Allt för den goda sakens skull! Eller hur?



Imorgon längtar jag till för då ska jag på förmiddagen träffa Gill, å det är så länge sen vi sågs så det ska bli härligt att se henne igen. Vad som sker senare på dagen/kvällen får jag skriva om vid annat tillfälle kan ju inte gå händelserna i förväg helt och hållet.





Inga kommentarer: