lördag 25 oktober 2008

Dagarna går snabbt fram mot jul!


Ja, igår upptäckte jag att det bara är 2 månader kvar till julafton.

Att tiden går snabbt när man har roligt har jag märkt från det att jag kom till Skövde igår em. tills idag på eftermiddagen. Jag har varit på en kurs som heter Ledarskapsutveckling steg 2. Det är en kurs som ger oss som håller kurser i diverse olika grejer lite mer "kött på benen" när det gäller att bemöta kursdeltagare m.m.


Första steget i Ledarskapsutveckling gick jag för ca. en månad sedan och även den var rolig och mycket givande, verkligen trevliga människor som man möter på dessa kurser och inte alla kommer från en brukshundsklubb som jag. Vissa är aktiva i någon cirkel som handlar om jakt, kollonilotter eller till och med adoption av barn. Väldigt varierande innehåll kan man säga!


Något som man alltid gör när man är på kurs är att stoppa i sig mat och dryck i mängd, så även denna gång. Gott att komma hem och slippa bli läskad med fikabuffé med 6 olika sorters dopp. Är ju så lättledd när det gäller sånt!

Inga kommentarer: