tisdag 2 februari 2010

Riktigt bra dragna elledningar är ett plus!

Gosehunden börjar bli till åren!
Zigge lille!
¤
Inatt har det kommit mera snö som inte är välkommet. Jag som annars alltid älskat snö och vinter har fått nog. Kan bero på att inget fungerar här hemma när det gäller värme och el. Vilken vinter det har varit/är, vi har upptäckt att det mesta i vårt hus går på en och samma propp. Vad lätt det hade varit med ett nytt hus och dito nya ledningar. Här i huset har det bara fyllts på med nya ledningar från en och samma propp.Ett stort problem är vad det är. Vi har nog köpt upp affärens lager på proppar vid det här laget.
¤
Men förövrigt så går livet sin gilla gång med allt vad det innebär med huvud- och kroppbevär. Allt är liksom som det ska vara då , nu för tiden i alla fall. Nån större förändring är ju inte i sikte heller.
¤
Imorgon ska jag på ett medlemsmöte med XXX där de ska prata om nått virus som kan vara grunden till problematiken med XX får väl se om det kan ge något!
Kanske finns en gnutta hopp kvar i mig!

1 kommentar:

Åsa sa...

Ni har ju sån otur...usch så jobbigt...jag tyckte det räckte med att vara utan vatten några dar. Men såå länge som ni har haft det krångligt hemma...brr. Finns det inget att göra?

Det sista som överger människan är väl hoppet, jag tänker på dig och hoppas att det ska finnas en lösning på allt detta trista, och att du ska slippa ha ont...

Många varma kramar Åsa