onsdag 16 september 2009

Oväntat trädgårdsbesök!

Gårdagens besökare var en grävling som var skadad av nån anledning.
Zol var den som upptäckte grävlingen och ställde till med ett väldans liv vilket gjorde att jag flög upp ur sängen för att kolla varför A ropade så intensivt på Zol. Vad förvånad jag blev när jag fick se den, hojtade på H som fick göra slut på dess lidande.
Tur var ju att den var så medtagen så den inte gick till anfall men den fräste åt H när han ändade dess liv. Jag var ju tvungen att fota den för att ha nått att visa upp här.

1 kommentar:

Åsa sa...

Nämen vilket drama så där på onsdagen då! Stackars lille grävlingen, han måste haft ont...va bra att ni kunde låta honom få somna in...å vilken tur att Zol inte blev biten, dom kan ju vara gaaanska så jäkla tjuriga dom där djuren!

Hur är det med dig annars? Skulle vilja träffa dig å babbla om allt å dricka vin...saknar dig jättemycket, synd att du ska bo så himla långt bort...(tur att jag har bil å körkort å GPS!*fniss*)

Ha en fin dag!

Kram Åsa